مقالات مقالات .

مقالات

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

به همین دلیل است که ما آرایشگاه زنانه آنیلا را به شما پیشنهاد می کنیم.

کراتین مو چیست؟
کراتین مو یک روش شیمیایی است که معمولاً در سالن انجام می شود و می تواند موها را برای 6 ماه صاف تر نشان دهد. این باعث درخشش شدید براق به مو می شود و می تواند موها را کاهش دهد.

این فرایند شامل شستن موهای شما ، سپس استفاده از یک برس آرایشگر برای درمان موهای مرطوب است که در آن حدود 30 دقیقه می ماند.

برخی از آرایشگران مو ترجیح می دهند ابتدا موها را با مو خشک کنند و درمان را روی موهای خشک انجام دهند. سپس موها را در قسمت های کوچک اتو می زنند تا در درمان مهر و موم شوند.

کل روند ممکن است چندین ساعت طول بکشد – بنابراین یک کتاب یا کار ساکت برای انجام آن بیاورید!

اگر مطمئن نیستید که درمان کراتین برای شما مناسب است ، جوانب مثبت و منفی را در زیر بسنجید.

مزایای بالقوه کراتین مو
بدن به طور طبیعی پروتئین کراتین را تولید می کند – همان چیزی است که مو و ناخن از آن تشکیل شده است. برخی از شامپوها و نرم کننده ها حاوی کراتین هستند ، اما شما معمولاً بیشترین مزایا را در سالن درمانی که توسط یک متخصص انجام می شود دریافت خواهید کرد.

فواید دریافت یک کراتین درمانی حرفه ای یا انجام یک کار در خانه می تواند شامل موارد زیر باشد:

موهای صاف و براق
کراتین سلولهایی را که با هم تداخل دارند صاف می کند و رشته های مو را ایجاد می کند ، این بدان معنی است که موهایی با قابلیت کنترل بیشتر و وز شدن کمتر دارند. این امر باعث ایجاد موهایی می شود که با موخوره کمی خشک می شوند و ظاهری سالم و براق دارند.کراتین همچنین می تواند موها را به طور موقت بهم بچسباند و باعث کاهش ظاهر شکاف شود.

نتایج طولانی مدت
تا زمانی که مراقب یک درمان کراتینه هستید با عدم شستشوی مداوم موهای خود (2 تا 3 بار در هفته کافی است) ، درمان کراتینه شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

موهای قابل کنترل تر
درمان های کراتین باعث کنترل بیشتر موها می شود ، به خصوص اگر موهای شما به خصوص وز و ضخیم باشد.اگر به طور مداوم موهای خود را گرم می کنید ، متوجه می شوید که با یک درمان کراتینه موهای شما زودتر خشک می شوند. برخی از افراد تخمین می زنند که کراتین بیش از نصف زمان خشک کردن آنها را کاهش می دهد.

همچنین ممکن است موهای شما سالم و مستحکم شوند زیرا می توانید در مواقع بیشتری موهایتان را خشک کنید و با این کار در برابر صدمه گرما صرفه جویی کنید.

رشد مو
کراتین می تواند موها را تقویت و تقویت کند تا به راحتی از بین نرود. این امر باعث می شود مو به سرعت رشد کند زیرا انتهای آن از بین نمی رود.

بهترین خدمات کراتین مو در بهترین مرکز کراتین مو غرب تهران یعنی آرایشگاه زنانه آنیلا به مراجعان ارائه می شود. مناسب ترین قیمت کراتین مو را می توانید در بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به آرایشگاه زنانه آنیلا است.

خطرات احتمالی کراتینه مو
الف. فرمالدئید

بسیاری از روش های کراتینه (اما نه همه آنها) حاوی فرمالدئید است که در صورت استنشاق می تواند خطرناک باشد.فرمالدئید همان چیزی است که در حقیقت موها را صاف تر نشان می دهد.

طبق تحقیقات کارگروه محیط زیست ، برخی از شرکت ها سعی می کنند این واقعیت را که محصول کراتینه آنها حاوی مواد شیمیایی است پنهان کنند.

جایگزین های فرمالدئید

گزینه های صاف تر ماندگار مانند نرم کننده ها (که گاهی صاف کننده ژاپنی نامیده می شوند) در واقع پیوندهای مو را با استفاده از ترکیبات تیو گلیکولات آمونیوم و هیدروکسید سدیم می شکند. این نتایج دائمی را ایجاد می کند ، اما همچنین می تواند باعث رشد ناخوشایند رشد مو با عدم درمان موهای فرفری در ریشه شود. درمان های کراتینه وجود دارد که فاقد فرمالدئید هستند (در عوض از اسید گلیوکسیلیک استفاده می کنند) اما کاملاً موثر نیستند.

هزینه

هر روش درمانی می تواند در حدود 300 تا 800 دلار به علاوه نکته باشد. گزینه های ارزان قیمت در خانه موجود است ، اما نتایج به مدت طولانی ادامه نخواهد یافت.

بیشترین استفاده را از هزینه ها ببرید

درمان های کراتینه نباید بیش از سه بار در سال انجام شود ، زیرا با گذشت زمان می توانند به مو آسیب برسانند. تابستان ، زمانی که وز وز به دلیل رطوبت بارزتر است ، معمولاً زمانی است که افراد می خواهند این کار را انجام دهند.

نگهداری سخت

شستن کمتر موها و اجتناب از شنا ، ممکن است نگهداری آن را برای برخی از افراد دشوار کند.نوع آب موهای شما مهم است. شنا در آب کلر یا نمک (اساساً استخر یا اقیانوس) می تواند عمر درمان با کراتین را کوتاه کند. همچنین باید در شامپو و نرم کننده ای سرمایه گذاری کنید که فاقد کلرید سدیم و سولفات باشد ، زیرا هر دو می توانند درمان ها را از بین ببرند.

بعد از کراتینه بلافاصله موهایتان را نشویید.

برای مرطوب نگه داشتن موهایتان باید 3 تا 4 روز پس از کراتینه درمانی صبر کنید ، بنابراین اگر شخصی نیستید که دوست دارید روز شستشو را انجام دهید ، ممکن است این روش درمانی برای شما مناسب نباشد و برخی از افراد گزارش می دهند حتی بعد از شستشو بو کنید.

کراتینه مو برای همه توصیه نمی شود همچنین برای زنان باردار توصیه نمی شود.

اگر در جستجوی بهترین خدمات کراتین مو در بهترین مرکز کراتین مو در غرب تهران هستید ما به شما آرایشگاه زنانه آنیلا را پیشنهاد میکنیم. در بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران، مناسب ترین قیمت کراتین مو را می توانید پیدا کنید. کافیست به آرایشگاه زنانه آنیلا مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)