مقالات مقالات .

مقالات

حکم جلب متهم یا قرار جلب؟

«حکم جلب» عبارتی عامیانه است که در علم حقوق به آن قرار جلب یا «دستور جلب» گفته می‌شود؛ زیرا در عرف حقوقی و قضایی، حکم به معنای رأی دادگاه است، در صورتی که دستور جلب، رأی محسوب نمی‌شود و فقط نوعی دستور است. قرار جلب، در امور کیفری دستوری است که قاضی پرونده در مراحل مختلف برای دستگیری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۲:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل، یکی از مهم ترین حواس در کودکان، حس شنوایی می باشد. کودکان از طریق شنوایی می آموزند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. کودکان از زمان جنینی می شنوند و به صداها واکنش نشان می دهند. سیستم شنوایی کودکان روز به روز پیشرفت می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۴:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

وکالت بلاعزل

وکالت به مفهوم دادن نمایندگی است، چیزی که در قانون از آن به عنوان نیابت یاد شده و بر پایه اعتماد داده میشود. فردی که امور به او واگذار میشود وکیل و کسی که به شخص دیگری وکالت میدهد، موکل نام دارد. وکالت بلاعزل وکالتی است که در آن موکل به تنهایی نمیتواند وکیل را عزل کند. یعنی در وکالتنامه وکالت وکیل یا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۳:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

عسل طبیعی

عسل تنها ماده ی فاسد نشدنی موجود در طبیعت است که ارزش غذایی فراوانی دارد. اگر زنبورها برای تهیه عسل، فقط از گرده ی گل ها و گیاهان استفاده کنند عسلی که به دست می آید، عسل طبیعی است که معمولا میزان ساکارز آن کمتر از 5% می باشد. تنوع گیاهی و آب و هوای متفاوت مناطق مختلف باعث شده تا شاهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

علت ریزش مو در زنان

ریزش موی زنان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند تغییرات ژنتیکی، زمینه‌های ارثی، تغییر سطح هورمون‌ها، به دنبال مشکلات مختلف زمینه‌ای، آلودگی هوا، رژیم غذایی ناسالم و حتی به‌عنوان بخشی از روند طبیعی پیری در زنان اتفاق بیفتد. تشخیص زودهنگام علت ریزش مو در زنان می‌تواند در پیشگیری از کچلی سر کمک شایانی بکند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۵:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین دندانپزشک در پاسداران

بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید. دندانپزشک می تواند مشکلات دهان، دندان و لثه را تشخیص دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۲:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان اضطراب کودکان و نوجوانان

متخصص اعصاب و روان، با اشاره به تکنیک‌هایی برای مدیریت اضطراب و استرس کودک می‌گوید: بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان، توجه به علایم استرس و صبوری و دوستی با کودک برای پیدا کردن منبع استرس اوست. خدایی می‌گوید: استرس در فارسی به هرگونه عامل یا فشار روان شناختی اطلاق می‌شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۱:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

صندلی انتظار فرودگاهی

صندلی انتظار فرودگاهی ، صندلی در زندگی روزمره به یکی از پرکاربرد ترین لوازم و وسایل تبدیل شده است. طوری که می توان گفت زندگی بدون این وسیله پرکاربرد اگر غیرممکن نباشد، به سختی می گذرد. صندلی در تمامی جوانب زندگی و در اکثر صنایع و مشاغل دارای کاربرد وسیعی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۷:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف داروی هیوسین

هیوسین ان بوتیل بروماید یک داروی ضد اسپاسم می باشد که برای تسکین دل پیچه و درکل کرامپ های دستگاه گوارش یا مثانه موثر می باشد . خصوصا این دارو به کاهش نفخ و درد های ناشی از گرفتگی عضلات دستگاه گوارش در اختلالاتی مانند سندرم روده ی تحریک پذیر بسیار کمک می کند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۰:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هایفوتراپی در هفت حوض برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی هایفوتراپی در هفت حوض به افراد 30 الی 70 سال که به دنبال جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستند، توصیه می‌شود. همچنین برخی افراد به دلایل مختلف، دچار شل‌شدگی پوست در سن پایین می‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۱:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)